Xona kitobi
Turar joy bron qilish

captcha
Kontaktlaringizni ko'rsating

Reikartz Amirun Toshkent transferni sovg’a qiladi

Reikartz O'zbekistondagi faoliyatini kengaytiradi


Boshqaruv kompaniyasi

Reikartz Grup Otel - bosh kompaniyasi Turkiya Respublikasida ro'yxatdan o'tgan xalqaro mehmonxonalar tarmog'i. O‘zbekiston, Ukraina, Gruziya, Qozog‘iston, Shvetsiya va Germaniyadagi 80 dan ortiq mehmonxona obyektlarini birlashtirgan. O'zbekiston va Ukrainada Reikartz Grup Otel eng yirik mahalliy mehmonxona operatori hisoblanadi.

Reikartz Hotel Management

  • Reikartz Grup Otel brendi ostida birlashgan mehmonxonalar tarmog'ining boshqaruv kompaniyasi – 3, 3+, 4 yulduzli mehmonxonalar.
  • Brend va korporativ madaniyat standartlari.
  • Xizmat ko'rsatish va operatsion standartlar.
  • Markaziy savdo va marketing bo'limi.
  • Qurilish bo'limi, arxitektura va dizayn xizmati.
  • Markazlashtirilgan xaridlar tizimi.
  • xodimlarni moslashtirish, tayyorlash va rivojlantirishning yagona tizimi.

Boshqaruv kompaniyat faoliyati:

  1. Qurilish
    Qurilish (rekonstruksiya) bosqichini texnik qo'llab-quvvatlash - ham zarur maslahatlar shaklida, ham ushbu bosqichni kompleks boshqarish.
  2. Uskunalar
    Yig'ish bosqichini to'liq qo'llab-quvvatlash.
    Umumiy etkazib beruvchilardan eksklyuziv shartlarni olish - xarajatlarni minimallashtirish.
  3. Operatsion boshqaruv

    • Mehmonxonaga moslashish va quyidagi yo'nalishlarda Reikartz ichki sifat standartlariga muvofiq ilg'or texnologiyalar va tartiblarni joriy etish: qabul qilish va joylashtirish, xonalar fondini boshqarish, restoran va barni boshqarish, mehmonxona xavfsizligi xizmati, muhandislik xizmati, xaridlar va ta'minot, va boshqalar.
    • Boshqaruv kompaniyasi tomonidan audit shaklida standartlarga muvofiqligini doimiy nazorat qilish. Tarmoq ichidagi barcha biznes jarayonlarni kompleks avtomatlashtirish uchun PMS (Mulkni boshqarish tizimi) kabi samarali dasturiy ta'minotni o'rnatish - bron qilish, turar joy va hisob-kitoblar, xodimlarni boshqarish, statistika va boshqalar.

  • Sotish va bron qilish

    • Reikartz brendlari ostida yangi mehmonxonalar paydo bo'lishidan manfaatdor bo'lgan tarmoqning doimiy korporativ mijozlari bazasi.
    • Yangi mijozlarni doimiy izlash - korporativ va guruh sayohatlarini tashkil etish, biznes treninglar, seminarlar va korporativ bayramlar, konferentsiyalar va shahar tadbirlariga, mahalliy hamjamiyatga e'tibor qaratish.
    • GDS (Global Distribution System) global tarqatish tizimlarida avtomatik taqdimot - butun dunyo bo'ylab sayyohlik agentliklari va sayyohlar orasiga kirish.
    • Brendlar saytlarida tarmoq mehmonxonalarini onlayn bron qilish.
    • Konsolidatsiyalangan va proaktiv tariflarni boshqarish - qiziqarli maxsus takliflar, barcha mehmonxona xizmatlari uchun raqobatbardosh tariflar.
    • Sotishdan mumkin bo'lgan maksimal foydaga yo'naltirish (yield management)
    • Doimiy mehmonlar uchun sodiqlik dasturi - Reikartz klubi.

  1. PR va reklama
    Yevropaning 3, 3+, 4 yulduzli mehmonxonalar tarmog‘i uchun taniqli brend va jozibador joylashish falsafasi.

  2. Barlar va restoranlar (F&B)
    • Butun tarmoq uchun xaridlarda xarid xarajatlarini minimallashtirish.
    • Restoran xizmatining yagona standartlari.
    • Kadrlar tayyorlash va ularning malakasini doimiy ravishda oshirish.
    • Mehmonxona boshqaruvi organlari tomonidan ham, nazorat va audit bo'limi tomonidan ham yagona buxgalteriya axborot tizimi va muntazam inventarizatsiya.

  3. Qabul qilish 

    • Mehmonlarga xizmat ko'rsatish jarayonlarini yagona standartlashtirish, yagona avtomatlashtirish tizimi.
    • Sarf materiallari va uskunalarni sotib olish uchun narxlarni minimallashtirish.
    • Xizmat ko'rsatuvchi xodimlarni muntazam ravishda o'qitish, tarmoqning eng yaxshi mehmonxonalarida amaliyot o'tash.
    • Xavfsizlik xizmati va nazorat-taftish bo'limi tomonidan porter ishini nazorat qilish

  4. Xodimlarni boshqarish

    • Mehmonxonaning xizmat ko'rsatuvchi va boshqaruv xodimlarini tanlash va o'qitish.
    • Tarmoqning boshqa mehmonxonalarida amaliyot o‘tish va brend standartlarini joriy etish, barcha mehmonxona xizmatlarida xizmat ko‘rsatish sifati, xonalar fondini samarali boshqarish, uy xo‘jaligi xizmati va boshqalar bo‘yicha treninglar.
    • Xodimlarni rag'batlantirishning shaxsiy dasturi.

  5. IT xizmati
  6. Moliya va buxgalteriya hisobi

  7. Xavfsizlik (obyekt xavfsizligi va axborot xavfsizligi)

  8. Nazorat va audit bo'limi

Asosiy Boshqaruv kompaniyasi
captcha