Xona kitobi
Turar joy bron qilish

captcha
Kontaktlaringizni ko'rsating

Переезжаете или отправляетесь в длительный отпуск?

Reikartz O'zbekistondagi faoliyatini kengaytiradi

Yangi mehmonlar uchun 17% gacha chegirmalar Chegir

Ko'p kishilik turar joy uchun maxsus tariflar


Boshqaruv kompaniyasi

Reikartz Grup Otel - bosh kompaniyasi Turkiya Respublikasida ro'yxatdan o'tgan xalqaro mehmonxonalar tarmog'i. O‘zbekiston, Ukraina, Gruziya, Qozog‘iston, Shvetsiya va Germaniyadagi 70 dan ortiq mehmonxona obyektlarini birlashtirgan

Reikartz Hotel Management

  • Reikartz Hotel Group brendi ostida birlashgan mehmonxonalar tarmog'ining boshqaruv kompaniyasi – 3, 3+, 4 yulduzli mehmonxonalar.
  • Brend va korporativ madaniyat standartlari.
  • Xizmat ko'rsatish va operatsion standartlar.
  • Servio HMS mehmonxona boshqaruv tizimi.
  • Markaziy savdo va marketing bo'limi.
  • Qurilish bo'limi, arxitektura va dizayn xizmati.
  • Markazlashtirilgan xaridlar tizimi.
  • xodimlarni moslashtirish, tayyorlash va rivojlantirishning yagona tizimi.

Boshqaruv kompaniyat faoliyati:

  1. Qurilish
    Qurilish (rekonstruksiya) bosqichini texnik qo'llab-quvvatlash - ham zarur maslahatlar shaklida, ham ushbu bosqichni kompleks boshqarish.
  2. Uskunalar
    Yig'ish bosqichini to'liq qo'llab-quvvatlash.
    Umumiy etkazib beruvchilardan eksklyuziv shartlarni olish - xarajatlarni minimallashtirish.
  3. Operatsion boshqaruv

    • Mehmonxonaga moslashish va quyidagi yo'nalishlarda Reikartz ichki sifat standartlariga muvofiq ilg'or texnologiyalar va tartiblarni joriy etish: qabul qilish va joylashtirish, xonalar fondini boshqarish, restoran va barni boshqarish, mehmonxona xavfsizligi xizmati, muhandislik xizmati, xaridlar va ta'minot, va boshqalar.
    • Boshqaruv kompaniyasi tomonidan audit ko'rinishidagi standartlarga muvofiqligini doimiy nazorat qilish. Tarmoq ichidagi barcha ish jarayonlari - bron qilish, turar joy va hisob-kitoblar, xodimlarni boshqarish, statistika va boshqalarni kompleks avtomatlashtirish uchun PMS (Mulkni boshqarish tizimi) kabi samarali dasturiy ta'minot Servio HMSni o'rnatish.

  4. Sotish va bron qilish

    • Reikartz brendlari ostida yangi mehmonxonalar paydo bo'lishidan manfaatdor bo'lgan tarmoqning doimiy korporativ mijozlari bazasi.
    • Yangi mijozlarni doimiy izlash - korporativ va guruh sayohatlarini tashkil etish, biznes treninglar, seminarlar va korporativ bayramlar, konferentsiyalar va shahar tadbirlariga, mahalliy hamjamiyatga e'tibor qaratish.
    • GDS (Global Distribution System) global tarqatish tizimlarida avtomatik taqdimot - butun dunyo bo'ylab sayyohlik agentliklari va sayyohlar orasiga kirish.
    • Brendlar saytlarida tarmoq mehmonxonalarini onlayn bron qilish.
    • Konsolidatsiyalangan va proaktiv tariflarni boshqarish - qiziqarli maxsus takliflar, barcha mehmonxona xizmatlari uchun raqobatbardosh tariflar.
    • Sotishdan mumkin bo'lgan maksimal foydaga yo'naltirish (yield management).

  5. PR va reclama
    Yevropaning 3, 3+, 4 yulduzli mehmonxonalar tarmog‘i uchun taniqli brend va jozibador joylashish falsafasi.

  6. Barlar va restoranlar (F&B)
    • Butun tarmoq uchun xaridlarda xarid xarajatlarini minimallashtirish.
    • Restoran xizmatining yagona standartlari.
    • Kadrlar tayyorlash va ularning malakasini doimiy ravishda oshirish.
    • Mehmonxona boshqaruvi organlari tomonidan ham, nazorat va audit bo'limi tomonidan ham yagona buxgalteriya axborot tizimi va muntazam inventarizatsiya.

  7. Qabul qilish 

    • Mehmonlarga xizmat ko'rsatish jarayonlarini yagona standartlashtirish, yagona avtomatlashtirish tizimi.
    • Sarf materiallari va uskunalarni sotib olish uchun narxlarni minimallashtirish.
    • Xizmat ko'rsatuvchi xodimlarni muntazam ravishda o'qitish, tarmoqning eng yaxshi mehmonxonalarida amaliyot o'tash.
    • Xavfsizlik xizmati va nazorat-taftish bo'limi tomonidan porter ishini nazorat qilish

  8. Xodimlarni boshqarish

    • Mehmonxonaning xizmat ko'rsatuvchi va boshqaruv xodimlarini tanlash va o'qitish.
    • Tarmoqning boshqa mehmonxonalarida amaliyot o‘tish va brend standartlarini joriy etish, barcha mehmonxona xizmatlarida xizmat ko‘rsatish sifati, xonalar fondini samarali boshqarish, uy xo‘jaligi xizmati va boshqalar bo‘yicha treninglar.
    • Xodimlarni rag'batlantirishning shaxsiy dasturi.

  9. IT xizmati
  10. Moliya va buxgalteriya hisobi

  11. Xavfsizlik (obyekt xavfsizligi va axborot xavfsizligi)

  12. Nazorat va audit bo'limi

Asosiy Boshqaruv kompaniyasi
captcha